Andra dagen på året.

Planen var att strunta i föreläsningen och plugga hela dagen, utfallet blev att jag läste 50 sidor och hade ångest över att jag borde plugga. Tentan är om två veckor, men det är en sådan omfattande kurs! Har så mycket kvar, vill bara börja att repetera till tentan nu. Ja, jag har lite panik över denna tenta. Sista tentan denna termin, men garanterat den svåraste. Självklart ångrar jag nu att jag var lat över jul...

Prövade på min pulsklocka idag, lite nyttja gjorde jag i alla fall. Dock är det pinsamt hur dålig kondition jag har fått sedan jag sprang sist i somras. Det ska bli ändring på, konditionen ska tillbaka kan jag lova!

Har taskigt med bilder från dagen, bjuder istället på en gammal bild på mig, detta är någon sommar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback