En gryyyym helg!

Nollningen har börjat, äntligen! Haft en superkul helg, tycker om mitt gäng väldigt mycket, både nollor och faddrar. Totalt är vi nu 7 faddrar och 15 nollor.

I fredags var det den legendariska färgfesten, en av de bästa festerna på kåren under terminen. I lördags var det tårttävling på dagen och på kvällen jobbade jag som bartender i en av kårens barer. Var tufft, men väldigt kul! Kom hem vid fyra på natten och började jag jobba på Marieberg klockan elva, på tok för trött efter både fredagen och lördagens festligheter.

Ikväll är det stadsvandring för nollorna, roligare än vad det låter. Får se hur kvällen slutar, när jag nollades höll vi på fram till stängning av pitchers! 

Och förresten, tentan gick bra i fredags! Imorgon börjar min andra kurs på ekonomiprogrammet, nationalekonomi.



Grym tårta, en riktig återställare med fireballs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback