Klick.

Nu har jag shoppat på tok för mycket. Det knasiga är att jag nästintill bara jobbat den senaste tiden, som ni kanske förstår har jag alltså klickat hem allt. Klickade precis hem en klänning från hemsidan Wakakuu, räknar med att den kommer att användas flitigt varma sommarkvällar på Satin denna sommar.
 
Och nej, det är inte det enda jag klickat hem. Fick idag hem ett paket från H&M som innehöll en svart stickad tunika. Även ett paket från Zara och Vila är på väg hem till mig. Så från och med nu ska jag ha shoppingförbud tills vidare, i alla fall hela januari och kanske lite längre...
 
 Eller förresten, ett undantag ska jag ha, om jag hittar en matchande sjal till min kappa som är på väg hem till mig så kommer jag inte kunna att motstå. Har så dålig karaktär hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback